begrijp echt hoe je gebruiker jouw dienst of product gebruikt

User Journey maken

Leer zelf User Journey's maken
wat ga je leren?

zelf user journey's maken

Het verbeteren van jouw product of dienst begint bij het volledig begrijpen van jouw gebruiker. In deze module leggen we je uit hoe zelf een User Journey kunt maken met jouw team.
We hebben 2 verschillende User Journey's op rij gezet. 

De eerste is de Note-n-Map User Journey. Een snelle versie die door iedereen goed te doen is.

  • Ideaal om te begrijpen hoe de gebruiker in de TOEKOMST er uit gaat zien.
  • Snel en eenvoudig.

De tweede is de 5 stappen User Journey. Iets complexer, maar met meer details.

  • Ideaal om te begrijpen hoe de gebruiker NU jouw dienst of product gebruikt.
  • Zoom in op de pijnpunten en verbeter die.

wat vinden anderen van user journey's?

"Bij Design Thinking gaan we uit van de gebruiker. Een goede User Journey is essentieel. Je kunt niet zonder."
Marieke Witte
Programma manager Zorgcontact | MUMC+
Created with