de roadmap naar een helder voorstel

DE AGENCY INTAKE SPRINT

1 sessie om alle vragen en prioriteiten van de opdrachtgever goed te begrijpen
Format

Online
handboek

Workshop tijd

1 dag

Aantal deelnemers

4 tot 9

Voorbereiding

1 uur tot 1 dag

DE ROADMAP NAAR EEN HELDER VOORSTEL

DE AGENCY INTAKE SPRINT

Ken je dat? Je hebt als agency meerdere gesprekken met een opdrachtgever en als je dan jouw voorstel en advies uitbrengt blijk je allebei een compleet andere taal te spreken. Hoe dan!?

Dat nooit meer
Met ruim 20 jaar ervaring hebben ze bij www.harborn.com een Focus Sprint ontwikkelt die ervoor zorgt dat dit nooit meer gebeurt. Dankzij deze workshop hebben opdrachtgever en agency de juiste oefeningen om goed te luisteren, elkaar te begrijpen, de ruimte om ideeën te delen en het doel van de opdracht te visualiseren.

Onmisbare workshop voor alle  digital agencies, MarCom agencies en reclame bureaus.
In deze sprint leer je:

  • De kern van een probleem te doorgronden
  • Teams kennis te laten maken
  • De juiste vragen te stellen
  • Versnellers en vertragers herkennen en erkennen
  • Heldere doelstelling te formuleren
  • Succesfactoren quantificeren
  • Feiten en aannames van elkaar te scheiden
  • Roadmap te plotten

    Begin vandaag nog en mis nooit meer een opdracht, omdat je de verkeerde vragen stelde.

WAT VINDEN ANDEREN VAN DE agency intake sprint?

"20 jaar ervaring heeft ons geleerd wat je moet vragen om het juiste advies te geven en een project succesvol te starten."
Robert Revet
Digital Entrepreneur | Harborn
"Bij Harborn worden precies de juiste vragen gesteld en geluisterd naar wat je wilt bereiken. Voorbeeld voor veel agencies"
Mark Struik
CEO | PleaseAskM
Created with